مدیریت داده محور
تصمیمگیری دادهمحور: ۱۰ گام آسان برای همه کسبوکارها
در این مقاله، فرایند استفاده از داده را بررسی میکنیم: یعنی، فرایند استفاده از داده برای گرفتن تصمیمهای بهتر که شامل ده مرحلهٔ ساده است.
چگونه از علوم داده برای غلبه بر رقبا استفاده کنیم؟
تمام شرکتهای بزرگ و فعال در فضای کسبوکار، خواه غولهای تکنولوژی محوری مانند آمازون و گوگل، خواه اسطورههای صنعتی مثالزدنیای مانند نتفلیکس در صنعت سرگرمی یا UPS که در کار توزیع مرسولههاست، یک وجه
تصمیمگیری در گوگل: نمونهای موفق از تصمیمسازی مبتنی بر دادهها
گوگل شرکتی چندملیتی است که در حوزهٔ اینترنت و خدمات نرمافزاری، با تمرکز ویژه بر روی جستوجوی اینترنتی، کار میکند. خدمات گوگل بر پایهٔ وب است و همچنین خدماتی در زمینه پردازش ابری و فناوریهای تبلیغات
شش چالش دادهای که مدیران سازمانها با آن دستوپنجه نرم میکنند
جهان ما امروز، دیگر جهانی است مبتنی بر داده. مدیران هر روز با گزارشها، داشبوردها و سیستمها بمباران میشوند. هر روز بیوقفه به ما گفته میشود که تصمیمهایمان باید دادهمحور باشد (تصمیم گیری داده محور
تصمیمگیری دادهمحور چگونه به رشد کسبوکار شما کمک میکند؟
وقتی تصمیمهای یک سازمان مبتنی بر داده باشد، روند بهرهوری بهبود یافته، کانالهای درآمدزایی بهروزرسانی شده در نهایت حضور در عرصه رقابت بازار تا اندازه قابل قبولی تضمین میشود. برای شروع فرایند تصمیم
هفت نمونه موفق از مدیریت دادهمحور در برترین سازمانهای جهان
تصمیم گیری داده محور میتواند به کار هر سازمانی، با هر اندازهای بیاید: از غولهای چندملیتی گرفته تا کسبوکارهای خانوادگی. شرکتهای بزرگ فناوری هم در مدیریت دادهمحور پیشرو بودهاند و هم آن را رشد و