دومین دوره جامع آموزشی مدیریت محصول سازمانی سحاب از ۲۲ مهر ماه آغاز شد.
ثبتنام در این دوره با استقبال بیش از ۲۰۰ نفر روبرو شد و در حدود ۵۰ نفر از متقاضیان موفق به گذراندن مراحل ارزیابی و ثبتنام در این دوره شدند.
در دوره آموزشی مدیریت محصول سازمانی که شامل ۷۰ ساعت آموزش پیشرفته توسط بیش از ۱۰ استاد فعال در این حوزه است، مباحثی اعم از Business (کسبوکار)، طراحی محصول (product design)، مهارتهای نرم (Soft Skills)، شبکهسازی (Networking) و ذهنیت بازاریابی (Reflective Mindset)، آموزش داده میشود.
این آموزشها در قالب یک دوره فشرده و با تمرکز برمدیریت محصولات دیجیتال، در راستای توانمندسازی کسبوکارها در زمینه مدیریت محصولاتی که مشتری سازمانی دارند برگزار میشود.
مدیران میتوانند برای آشنایی بیشتر با این دوره، به لینک زیر مراجعه کنند.
دیدگاه شما