پلتفرم داده‌های مشتری

Customer Data Platform

پلتفرم داده‌های مشتری (CDP) نرم افزاری است که یک پایگاه داده مشتری واحد، جامع و یکپارچه را فراهم می کند، که برای دیگر سیستم‌ها قابل دسترسی است.

درخواست مشاوره

پلتفرم داده‌های مشتری چیست ؟

پلتفرم داده‌های مشتری (CDP) نرم افزاری است که یک پایگاه داده مشتری واحد، جامع و یکپارچه را فراهم می کند، که برای دیگر سیستم‌ها قابل دسترسی است. این داده‌ها از منابع متعددی گرد آوری، پردازش و ادغام می شوند تا یک پروفایل واحد از مشتری ایجاد کنند. پس از ایجاد این پروفایل واحد، سایر پلتفرم‌های بازاریابی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و متناسب با آن فعالیت‌های بازاریابی یکپارچه‌تر و دقیق‌تری انجام دهند.

مزایای پلتفرم داده‌های مشتری

جمع‌آوری داده‌های مشتری از تمام ورودی‌ها و ارائه یک پروفایل واحد از مشتری

جمع‌آوری داده‌های مشتری از تمام ورودی‌ها و ارائه یک پروفایل واحد از مشتری

افزایش نرخ تعامل و مشارکت مشتریان

افزایش نرخ تعامل و مشارکت مشتریان

برنامه‌ریزی‌ دقیق‌تر برای فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی و افزایش سودآوری

برنامه‌ریزی‌ دقیق‌تر برای فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی و افزایش سودآوری

ارائه خدمات با کیفیت‌تر به مشتریان

ارائه خدمات با کیفیت‌تر به مشتریان

پلتفرم داده‌های مشتری مناسب چه کسب و کارهایی است ؟

خرده فروشی

خرده فروشی

محصولات تندمصرف

محصولات تندمصرف

بانکی

بانکی

تلکام و ارتباطات

تلکام و ارتباطات

محتوای چندرسانه ای و سرگرمی

محتوای چندرسانه‌ای و سرگرمی

گردشگری و مهمان یاری

گردگشری و مهمان‌یاری

حمل و نقل

حمل و نقل

بهداشت و درمان

بهداشت و درمان

ویژگی های پلتفرم داده‌های مشتری

گردآوری داده‌ها

دریافت داده‌ها از منابع آنلاین و آفلاین، مانند ابزارهای ردیابی وب، اتوماسیون بازاریابی، CRMها و انبارهای داده که این کار معمولا از طریق APIها انجام می‌شود.

شناسایی و ایجاد یک پروفایل واحد از مشتری

دسته‌بندی تمام نقاط داده‌ای؛ تجمیع پروفایل‌ها و نقاط داده‌ای مرتبط با هم که در کانال‌های گوناگونی ایجاد شده است و در نهایت ایجاد یک پروفایل واحد برای مشتری؛ جمع‌آوری داده‌های مشتری از کانال‌های مختلف که در طول فعالیت او ذخیره شده و گردآوری آن‌ها و ایجاد یک پروفایل واحد؛ شناسایی و جمع‌آوری داده‌های کاربران ناشناس از طریق کوکی‌ها و ایجاد یک پروفایل برای آن‌ها به منظور تحلیل بیشتر رفتار کاربر

جابجایی و هماهنگ‌سازی داده‌ها

امکان ارسال داده‌ها به برنامه‌ها دیگر؛ وجود کنترل کامل بر جریان داده‌های در حال انتقال؛ ایجاد دانش در زمینه این که کدام داده‌ها هماهنگ‌سازی شده و کدام نشده‌اند.

گزارش‌دهی

نظارت بر جریان ورودی و خروجی داده‌ها، گزارش واریانس‌ها و ناهنجاری‌ها و حفظ طرح کلی داده‌ها

ایجاد فهم ۳۶۰ درجه نسبت به مشتریان

تجمیع پروفایل‌های مشتری در کانال‌های مختلف و ایجاد یک پروفایل واحد که باعث افزایش بینش تیم‌های بازاریابی به منظور اجرای بهینه‌تر فعالیت‌های تبلیغاتی و مارکتینگ خواهد شد. به طور کلی این قابلیت یک تحلیل و گزارش کامل از رفتارهای مشتری در بخش‌های مختلف ارائه می‌دهد.

پردازش داده ها و تحلیل مشتریان

پردازش داده‌ها که در آن عملیات‌هایی نظیر؛ پاک‌سازی، غنی‌سازی، استانداردسازی ویژگی‌ها داده‌ها انجام شده و موارد تکراری حذف می‌شوند.

دسته‌بندی مشتریان و تجزیه تحلیل رفتار کاربر

دسته‌بندی مشتریان و تجزیه تحلیل رفتار کاربر

درخواست مشاوره

قصد آشنایی با پلتفرم داده‌های مشتری را دارید؟ با ما تماس بگیرید

فرم دمو