رویدادها

داده محوری و شناخت رفتار مشتریان بانک ها

در مدل های مدرن کسب و کار، مشتری محور اصلی توسعه کسب و کار است و همه چیز حول آن قرار می گیرد. بنابراین شناخت رفتار مشتریان و نیازمندی‌های آنان مهم ترین کاری است که کسب و کارها باید در توسعه محصولات، خ

بازاریابی داده محور (ویژه مدیران)

تمامی فعالیت‌­های بازاریابی اصولاً به دنبال جذب و نگهداشت مشتری هستند. می‌­توان گفت که همه این فعالیت‌­ها به شکلی مبتنی بر داده هستند. مدیران و کارشناسان بازاریابی، ارتباطات و سرنخ‌ها را به صورت اتفاق

مسیر توسعه مدیران محصول سازمانی

این رویداد توسط آکادمی سحاب با هدف تبیین مسیر رشد و توسعه مدیران محصول سازمانی، برنامه ریزی و اجرا می شود. در این رویداد افتخار میزبانی از 3 متخصص را داریم که در کنار آن ها تلاش می کنیم، پاسخ سوال های

سنجش سطح بلوغ داده‌محوری در بانک‌های ایران

سلسله رویدادهای بانکداری داده محور  |  A series of data-driven banking (DDB) events ناصر حکیمی، فرهاد اینالویی و هشام فیلی در اولین رویداد با موضوع: سنجش سطح بلوغ داده محوری در بانک‌های ایران در این س

تغییر فرهنگ سازمانی و فرهنگ داده محوری

تغییر فرهنگ سازمانی و فرهنگ داده محوری

لیندا هیل استاد مشهور دانشگاه هاروارد در کتاب «سازمان­های نابغه» می­ نویسد: «… اگر فکر می­ کنید که «داده محور» بودن، کار ساده ای است، و اگر فکر می­ کنید که کاملاً بدیهی است وقتی درباره یک موضوعی

داستان پردازی با داده‌ها (ویژه مدیران)

داستان پردازی با داده‌ها (ویژه مدیران)

کول ناسبامر نافلیک (تحلیلگر گوگل): «ما به‌طور ذاتی داستان‌گوهای خوبی نیستیم. در مدرسه ما درباره‌ی زبان و چگونه جمله‌سازی با آن دانش زیادی را فرامی‌گیریم؛ همچنین درباره‌ی اعداد و معنا و مفهوم آن‌ها نیز

۱ ۲