تبادل تجربه‌ مدیران بازاریابی در «سکان لایو»

تبادل تجربه‌ مدیران بازاریابی در «سکان لایو»

مدیران بازاریابی و کارآفرینان موفق تجربه‌هایشان در حوزه بازاریابی داده‌محور را در مجموعه وبینارهای «سکان لایو» به اشتراک می‌گذارند.

این مجموعه وبینارها از سوی سکان که یکی از راهکارهای داده محور سحاب است برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این وبینارها آشنایی با نمونه‌های واقعی استفاده از داده در کسب‌وکارها و استارتاپ‌های ایرانی است.

تا کنون سه وبینار از مجموعه «سکان لایو» برگزار شده است. این وبینارها به صورت زنده و بر بستر اینترنت انجام می‌شود و شرکت در آن‌ها برای همگان آزاد و رایگان است.

در رویداد اول سکان لایو ایمان بخشعلی درباره کاربرد تحلیل داده در صنعت خرده‌فروشی صحبت کرد. از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این وبینار آشنایی با مدل BADIR در تحلیل داده‌های کسب وکار بود.

در دومین رویداد سکان لایو علیرضا نخجوانی مدیرعامل هولدینگ دایا و علی مهدویان متخصص علوم داده در سحاب درباره نقش تحلیل داده در توسعه صنعت خرده‌فروشی گفتگو کردند. بررسی مشکلات صنعت خرده‌فروشی و راه‌حل‌های داده‌محور در برابر آن از موضوعات مهم این وبینار بود.

در سومین رویداد، حسین مهدی‌خواه مدیر ارشد داده و رشد در جاباما درباره تحلیل مشتری‌محور در صنعت e-commerce صحبت کرد. در این رویداد چالش‌های فعلی صنعت تجارت الکترونیک و نقش راهکارهای داده‌محور در آینده این صنعت مورد بررسی قرار گرفت.

ویدئوی کامل وبینارهای «سکان لایو» در وبسایت سکان هم‌اکنون در اختیار همه علاقه‌مندان به علوم داده، متخصصان بازاریابی و مدیران و کارآفرینان ایرانی قرار دارد.

دیدگاه شما