تمامی فعالیت‌­های بازاریابی اصولاً به دنبال جذب و نگهداشت مشتری هستند. می‌­توان گفت که همه این فعالیت‌­ها به شکلی مبتنی بر داده هستند. مدیران و کارشناسان بازاریابی، ارتباطات و سرنخ‌ها را به صورت اتفاقی به دست نمی‌آورند، بلکه بر اساس همه اطلاعات و داده‌هایی که در دسترس دارند اقدام می‌کنند.

بازاریابی داده‌محور، روشی برای بازاریابی است که از داده‌ها برای ایجاد درک همه جانبه از مشتری، انگیزه­‌های او و حتی ترجیحات و رفتارهایش استفاده می‌کند. بازاریابی داده محور در نهایت باید به شما کمک کند عملکرد کانال‌های بازاریابی خود را ارتقاء دهید.

با شرکت در این دوره شما می‌توانید با گستره متنوعی از فعالیت‌های روزمره در بازاریابی داده‌محور آشنا شوید و یاد بگیرید از داده‌های مشتریان چگونه برای مزیت رقابتی خود استفاده کنید. در این دوره، پس از مرور اجمالی بر جنبه­‌های راهبردی و عملیاتی بازاریابی، به تعریف و ارائه مثال‌ها و مصداق‌هایی از بازاریابی داده‌محور خواهیم پرداخت و انواع و اقسام تحلیل‌­های کاربردی در این حوزه را مرور می‌­کنیم.

شما در این وبینار:

  • یاد می­ گیرید بازاریابی داده‌محور چیست و چه مزایایی دارد؟
  • یاد می­ گیرید ساختار داده‌ها در بازاریابی داده‌محور چگونه است؟
  • با انواع تحلیل‌های داده محور و کاربردهای آن‌ها در بازاریابی آشنا می­ شوید.
  • با گام‌ها، چالش‌ها و ابزارهای موردنیاز برای پی ریزی و راه اندازی بازاریابی داده‌محور آشنا می­ شوید.
  • با مثال­‌ها و مطالعات موردی متعددی از نمونه‌های بازاریابی داده‌محور آشنا می­ شوید.

 

دیدگاه شما